Gdzie można kupić peruki?

Awatar użytkownika
Majczi_31
Posty: 25
Rejestracja: śr paź 23, 2019 6:29 am

Gdzie można kupić peruki?

pt cze 03, 2022 6:07 am

Cześć Wam. Stwierdzono u mnie łysienie plackowate. Zauważam coraz większe ubytki włosów na mojej głowie i jestem załamana. Przygotowuje się do kupna peruki, jednak nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie. Gdzie kupujecie peruki? Czy są wygodne?

no avatar
OlaDymi
Posty: 38
Rejestracja: śr paź 23, 2019 6:38 am

Re: Gdzie można kupić peruki?

pt cze 03, 2022 6:08 am

Nie jestes sama!! Lysienie plackowate to nic milego, zwłaszcza u kobiet.... Mi na początku ciezko było się z tym pogodzic, ale gdy kupilam peruke odetchnelam z ulga. Wyglada bardzo naturalnie, jak się ktos nie przyjrzy dokladnie, to nawet nie zauwazy, ze cos się zmienilo. To chyba najlepsze rozwiazanie w tym przypadku. Ja zamawialam peruke przez internet. Bardzo polecam ten sklep https://sagatia.pl/kategoria-produktu/peruki-naturalne/

Awatar użytkownika
Piszczek.Mo
Posty: 20
Rejestracja: śr paź 23, 2019 6:31 am

Re: Gdzie można kupić peruki?

pt cze 03, 2022 6:09 am

Dobrze wiedzieć, że nie jest się samą z tym problemem. Ja kupowałam perukę w sklepie stacjonarnym, ale następnym razem zdecyduje się na zakupy przez internet, ponieważ do sklepu mam aż 30 kilometrów. Ale jest to moja pierwsza peruka, więc nie wiedziałam na co trzeba zwrócić uwagę, więc wolałam ją przymierzyć. Jak będę kupować kiedyś następną perukę to zamówie ją online. W internecie jest duży wybór, więc można naprawdę dopasować idealnie peruke do wyglądu swoich włosów.

Awatar użytkownika
Majczi_31
Posty: 25
Rejestracja: śr paź 23, 2019 6:29 am

Re: Gdzie można kupić peruki?

pt cze 03, 2022 6:11 am

A jak się nosi peruki? Są wygodne czy odczuwa się dyskomfort?

no avatar
OlaDymi
Posty: 38
Rejestracja: śr paź 23, 2019 6:38 am

Re: Gdzie można kupić peruki?

pt cze 03, 2022 6:12 am