Jak szybko sprzedać dom?

Awatar użytkownika
Marcin_72
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 23, 2019 6:15 am

Jak szybko sprzedać dom?

śr wrz 28, 2022 8:08 am

Cześć. Chcę sprzedać swój dom, kupić małe mieszkanie, a resztę pieniędzy ze sprzedaży przeznaczyć na otwarcie własnej działalności. Nie ukrywam, że zależy mi na czasie. Nie mam doświadczenia w sprzedaży nieruchomości. To będzie mój pierwszy raz. Kompletnie nie wiem, jak się za to zabrać? Gdzie wystawić ogłoszenie? Jakie zdjęcia porobić? Sprzedać samemu czy za pomocą pośrednika? Mam nadzieję, że odpowiecie na chociaż część moich pytań.

Awatar użytkownika
Kowan.21
Posty: 17
Rejestracja: śr paź 23, 2019 6:21 am

Re: Jak szybko sprzedać dom?

śr wrz 28, 2022 8:08 am

Moim zdaniem to cena odgrywa kluczową rolę. Jeśli wystawisz dom na sprzedaż w naprawdę trakcyjnej cenie, szybko znajdzie się kupiec. Napisz w ogłoszeniu, że zależy Ci na szybkiej sprzedaży. Jak znajdziesz kupców, którzy najpierw muszą zaciągnąć kredyt, to zmarnujesz sporo czasu. Załatwienie wszystkich formalności, a potem czekanie na kase z banku to w dobrym przypadku jakiś miesiąc.

Awatar użytkownika
Korcia.Ka
Posty: 28
Rejestracja: śr paź 23, 2019 6:28 am

Re: Jak szybko sprzedać dom?

śr wrz 28, 2022 8:11 am