W jaki sposób zarabiać przez internet?

Awatar użytkownika
Ostaszak_12
Posty: 30
Rejestracja: śr paź 23, 2019 6:23 am

W jaki sposób zarabiać przez internet?

pt lip 22, 2022 5:38 am

Cześć. Szukam pomysłu na to, jak zarobić przez internet. Wiem, że pomysłów jest sporo, ale nie każdy wypala. Zarabiacie przez internet? Co jest opłacalne? Jestem młody, nie mam doświadczenia. Nie chcę już na samym początku popełnić błędu.

no avatar
Bodo.Domino
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 23, 2019 6:39 am

Re: W jaki sposób zarabiać przez internet?

pt lip 22, 2022 5:41 am

Stary, nie ma się co bać. Jeśli masz jakiś pomysł to go zrealizuj! Jesteś młody. To najlepszy czas na biznes. W doświadczenia wiem, że super sprawdzają się wszystkie zajęcia związane z korepetycjami online. Uczniów potrzebujących pomocy jest mnóstwo. Korepetycji udzielać może na wiele sposobów. Ostatnio znalazłem super stronkę, na której profesjonalni korepetytorzy rozwiązują zadania, z którymi uczniowie nie potrafią sami sobie poradzić. I to jest pomysł !!!! Dla mnie od zawsze pomysł jest matką sukcesu. Gdy już jest pomysł, wystarczy go tylko zrealizować :) We wcześniejszym wątku nawet ktoś wspominał o tej stronce z rozwiązywaniem zadań.

no avatar
Konieczny_D0
Posty: 24
Rejestracja: śr paź 23, 2019 6:38 am
Kontakt:

Re: W jaki sposób zarabiać przez internet?

pt lip 22, 2022 5:42 am